صفحه اصلی » وبلاگ » قیمت پارتیشن شیشه ای اداری مدرن

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری مدرن

قیمت پارتیشن شیشه ای اداری مدرن

فهرست مطالب

پارتیشن شیشه ای اداری یکی از جدیدترین متریال هایی است که برای جداسازی و تفکیک دپارتمان های مختلف ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزینی ارزان و شیک برای دیوارهای پارتیشن گچی محسوب می شود. این محصولات از مواد مختلفی ساخته شده اند و از نمونه های جدید و مجلل در این زمینه می توان به پارتیشن شیشه ای اشاره کرد.

زیباکاران یکی از مجموعه های فعال و شناخته شده در زمینه تولید و تولید انواع پارتیشن اداری شیشه ای در ایران می باشد. جهت مشاوره خرید پارتیشن تک شیشه ای و دوجداره و استعلام قیمت با تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پارتیشن شیشه ای یکی از مجلل ترین مدل های پارتیشن مورد استفاده در منازل و ادارات می باشد. در این مقاله به بررسی مدل های مختلف پارتیشن اداری شیشه ای می پردازیم.

پارتیشن های شیشه ای که در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند بسته به نوع کاربرد و محل نصب انواع مختلفی دارند و وجه مشترک این محصولات استفاده از شیشه برای ساخت آنهاست که البته ممکن است نوع شیشه در مدل های مختلف متفاوت باشد.

این مدل پارتیشن اداری با توجه به شیشه استفاده شده در ساخت و نوع طراحی به مدل های مختلفی تقسیم می شود. نمونه هایی از این محصولات پارتیشن های تک جداره، دوجداره، طرح دار، متحرک، ریلی،  فریم دار و فریم لس، کرکره ای، مات، رنگی، هوشمند و … می باشد.

 پارتیشن شیشه ای اداری مدرن چیست؟

امروزه از پارتیشن ها هم در خانه و هم در محل کار استفاده زیادی می شود. هر کدام از این پارتیشن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین مدل های پارتیشن، پارتیشن اداری شیشه ای است که از ترکیب پروفیل آلومینیومی و شیشه سکوریت در رنگ های مختلف ساخته شده است.

پارتیشن های شیشه ای ظاهری جذاب دارند و زیبایی خاصی به محیط شما می بخشند. پارتیشن ها فضای اداری را تقسیم می کنند و استفاده از آنها نه تنها برای زیبایی بلکه برای عایق صدا نیز مفید است. یکی از مهم ترین نکات در مورد این پارتیشن ها قیمت آنهاست که نسبت به سایر پارتیشن ها مقرون به صرفه تر بوده و انتخاب بسیار خوبی برای شما می باشد.

 پارتیشن شیشه ای اداری مدرن چیست؟

انواع پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای ارزان و سایر پارتیشن ها بسیار پرکاربرد هستند و در انواع مختلف قابل ساخت و اجرا می باشند. در زیر انواع پارتیشن شیشه ای را لیست کرده ایم.

  • پارتیشن شیشه ای دوجداره
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره
  • پارتیشن شیشه ای سکوریت
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس
  • پارتیشن شیشه ای فریم دار
  • پارتیشن شیشه ای ثابت
  • پارتیشن شیشه ای متحرک

 

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از سایر انواع پارتیشن اداری متمایز می کند. در ادامه به مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای مدرن می پردازیم تا شما را بیشتر بشناسیم.

  • انعطاف‌پذیری بالا
  • استفاده از شیشه‌های تک جداره، دو جداره یا منحنی در طراحی
  • سازگاری و هماهنگی با محیط
  • جابه‌جایی آسان
  • عایق صوتی
  • تنوع رنگی بالا
  • استفاده از شیشه مات و ساده
  • نصب و طراحی آسان
  • ارزان و مقرون‌به‌صرفه
  • نظافت آسان و سریع
  • انعکاس نور طبیعی و بزرگ‌تر نشان دادن فضا

در مقایسه با سایر پارتیشن ها، پارتیشن های شیشه ای دارای ویژگی های زیادی هستند که شما را متقاعد به خرید آنها می کند. پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع پارتیشن به تولید کنندگان معتبری مانند شرکت زیباکاران مراجعه کنید.

بررسی قیمت پارتیشن شیشه ای

به طور کلی می توان گفت که هزینه حمل و نقل و اجرا در یک پروژه کوچک و متوسط ​​به ازای هر متر مربع یکسان است، بنابراین هر چه تعداد پارتیشن ها در پروژه شما بیشتر باشد، هزینه نهایی کمتر می شود. مثلا قیمت 40 متر پارتیشن شیشه ای کمتر از 20 متر است. برای دریافت قیمت هر متر مربع پارتیشن کافی است در ماشین حساب فوق متراژ کار، تعداد و مدل درب مطابق پروژه خود را مشخص کنید.

  • شیشه های ساخت ایران کیفیت بسیار خوبی دارند. به طور کلی شیشه های مورد استفاده برای پارتیشن های شیشه ای را می توان به دو دسته فلوت و فوق شفاف تقسیم کرد که تفاوت کمی در شفافیت دارند. همانطور که از نام Super Clear مشخص است، این مدل شیشه ای رنگ سبز کمتری نسبت به مدل فلوت دارد. در طبقه بندی مدل های پارتیشن شیشه ای از شیشه فلوت برای مدل های آرسان و ارشان به دلیل هزینه کمتر و شیشه فوق شفاف برای انواع دیگر استفاده می شود.
  • یراق آلات استفاده شده برای درب های پارتیشن در مدل ها و قیمت های مختلف می باشد. ما انواع مدل درب پارتیشن را با سلیقه، کیفیت و قیمت متفاوت طراحی کرده و در اختیار کارفرمایان محترم قرار داده ایم. مشخصات و قیمت آنها به طور کامل در قسمت پیش فاکتور آنلاین در اختیار شما کارفرمای گرامی قرار گرفته است.
  • از برچسب های خاص و منحصر به فرد می توان برای زیبایی، فراستینگ، طرح های تجاری پسند یا لوگو در پارتیشن های شیشه ای استفاده کرد. لیبل ها در رنگ ها و طعم های متنوع طراحی شده و پس از نصب بافل بر روی لیوان ها نصب می شوند.

بررسی قیمت پارتیشن شیشه ای

یراق آلات پارتیشن شیشه ای مدرن

یکی از بهترین پارتیشن ها در محیط اداری پارتیشن شیشه ای است که زیبایی خاصی به محیط می بخشد. این نسل از پارتیشن های اداری معمولا از شیشه ساخته می شوند. برای نصب و اتصال این پارتیشن ها باید از یراق آلات مخصوص پارتیشن های شیشه ای استفاده کرد تا این ساختار پایدار بماند. سخت افزار پارتیشن شیشه ای همان سخت افزار شیشه است که با توجه به نوع پارتیشن انتخابی متفاوت است.

در زیر به مهمترین عناصر پارتیشن شیشه ای خواهیم پرداخت.

  • قاب: یکی از مهمترین یراق آلات قاب است که برای نگه داشتن شیشه روی ریل استفاده می شود که هر شیشه دارای دو قاب عمودی و افقی می باشد.
  • لولا پارتیشن: همه پارتیشن ها دارای در هستند و برای باز و بسته شدن این درها به لولاهایی نیاز است.
  • Stop: Stop برای باز و بسته کردن آسان پارتیشن استفاده می شود.
  • دسته: دسته یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی است که تنوع زیادی دارد.
  • چسب UV: چسب UV برای پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود.
  • شاسی آهنی: یکی از یراق آلات کاربردی است که محیط پارتیشن را به عرض یک سانتی متر می پوشاند.

اکنون که با المان های پارتیشن شیشه ای آشنا شدید، بهتر می توانید تصمیم به خرید این نوع پارتیشن بگیرید.

اجرای پارتیشن شیشه ای

در اجرای پارتیشن شیشه ای اداری از سکوریت شیشه ای استفاده می شود. در نصب پارتیشن تک جداره از شیشه شفاف با مقاومت 10 میل استفاده می شود.اما برای اجرای پارتیشن دو جداره از شیشه با مقاومت 5 میل استفاده می شود که به صورت دو لایه و شاید رنگی  شیشه استفاده می شود، در این رابطه رنگ لاکوبل به صورت فریم داخلی و پروفیل پارتیشن دولایه شده استفاده می شود که دارای سطح شیشه ای رنگی براق در دو طرف است که تمام شیشه ها سکوریت می شوند.

هزینه اجرای پارتیشن شیشه ای بسیار کمتر از ساخت دیوار است و مراحل نصب ساده تری نیز وجود دارد. با کمک پارتیشن های شیشه ای می توانید در مدت زمان کوتاهی فضای داخلی ساختمان را به قسمت های مختلف تقسیم کنید و جلوه ای جذاب و مجلل به فضا ببخشید. معمولاً پارتیشن های شیشه ای به صورت فریم لس و قاب دار نصب و اجرا می شوند و شیشه های استفاده شده در تولید این پارتیشن ها تک یا دوتایی می باشد.

نصب پارتیشن بسیار آسان و سریع می باشد و تمامی مراحل تولید پارتیشن اداری در کارخانه انجام می شود و کلیه پروفیل های پارتیشن و سکوریت شیشه ای و یراق آلات در کارخانه تهیه و به محل نصب ارسال می گردد. نصب پارتیشن توسط تیم نصب پارتیشن شیشه ای سایت انجام می شود. اجرای پارتیشن اداری توسط تیم اجرایی شرکت تترافرم با بالاترین کیفیت انجام می شود.

اجرای پارتیشن شیشه ای

نکته نهایی در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای اداری مدرن

پارتیشن های شیشه ای از شیشه سکوریت با کیفیت بالا ساخته شده اند و برای جداسازی فضاهای اداری، تجاری و مسکونی طراحی شده اند و در عین حال اجازه می دهند نور طبیعی آزادانه عبور کند. این پارتیشن ها در اندازه ها، شکل ها و طرح های مختلف تولید می شوند تا نیازهای خاص هر فضای اداری را برآورده کنند. کارخانه شیشه ایمنی جم فرد مشاوره، اندازه گیری، ساخت، نصب، نگهداری و خرید پارتیشن شیشه ای تمام حجم را ارائه می دهد.

یکی از جدیدترین گرایش ها در طراحی اداری استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای است. پارتیشن های شیشه ای به دلیل زیبایی و کاربردی بودن به گزینه ای محبوب برای فضاهای اداری تبدیل شده اند. مشاوران ما با توجه به بودجه و زمان خود به شما کمک می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید برای این منظور می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

مقالات پیشنهادی

هلدینگ تبلیغاتی

نمای شیشه ای کرتین وال Curtain Wall

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود

شبکه های اجتماعی

جستجو در مقالات