صفحه اصلی » وبلاگ » خرید و فروش درب و پنجره لولایی با بهترین قیمت

خرید و فروش درب و پنجره لولایی با بهترین قیمت

خرید و فروش درب و پنجره لولایی با بهترین قیمت

فهرست مطالب

خرید و فروش درب و پنجره لولایی به چه صورت است؟ پنجره های لولایی در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و کیفیت ساخت آنها برای سازندگان بسیار مهم است، بنابراین خرید و فروش پنجره های لولایی و قیمت مناسب آنها برای استفاده در صنعت ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

که به طور فزاینده ای در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی پنجره لولایی از نظر هزینه نصب نسبت به سایر انواع پنجره مقرون به صرفه است. از ویژگی های پنجره لولایی می توان به اشغال نکردن فضای زیادی در ساختمان ها، امکان ایجاد نمای شیشه ای مناسب، امکان نصب بر روی چهارچوب درب ساختمان ها و … اشاره کرد. از پنجره های لولایی در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و ویلایی استفاده می شود.

در نازک کاری لولایی از شیشه دو لایه و چند لایه استفاده شده که به لطف شیشه آن کاملا سالم و عایق حرارتی می باشد. شیشه در انواع مختلفی از جمله دو جداره، شیشه سکوریت، دو جداره و چند جداره تولید می شود. پنجره لولایی دارای دو حالت بازشو می باشد.

انواع پنجره های لولایی فولکس واگن، پنجره های کشویی، پنجره های پنجره ای لولایی و پنجره های یک یا دو لولایی می باشد. امروزه درب های آلومینیومی دوجداره جایگاه مناسبی در صنعت ساختمان به خود اختصاص داده اند. شرکت های تولید کننده درب و پنجره با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و طراحی محصولات خود را به مشتریان عرضه می کنند.

درب و پنجره لولایی چیست؟

درب و پنجره یکی از ملزومات هر ساختمانی محسوب می شود، دریچه، تهویه، تامین نور، شکافی است که بسته به شرایط اقلیمی و فرهنگی هر منطقه از نظر شکل و اندازه متفاوت است. با گذشت زمان، پنجره ها مدل های قدیمی و سازه های شیشه ای هستند، آه، آهن، چوب، دست دستخوش تغییرات زیادی شده است.

پنجره های مدرن با حفظ نور و هوا در ساختمان و با رویکرد زیبایی، گرما و صدا، ویژگی های محافظ سرما نیز از اتلاف انرژی جلوگیری می کند. درب و پنجره های لولایی دو جداره یکی از زیباترین، پرفروش ترین، پرکاربردترین و متنوع ترین سیستم ها در صنعت درب و پنجره می باشد.

پنجره های لولایی این امکان را دارند که بازو را در چهار جهت ببندند: راست، چپ، بالا، پایین، داخل یا بیرون که هنگام باز شدن به بیرون فضای کمتری را اشغال می کند. طراحی زیبا، مستحکم و منحصر به فرد این پنجره ها باعث افزایش تقاضا برای این نوع پنجره ها در بازار شده است.

طراحی سخت افزاری این نوع پنجره ها به گونه ای است که می تواند مزایا و ویژگی ها و همچنین قابلیت های پنجره های UPC را از نظر عایق بودن در برابر گرما و سرما و امنیت در بالاترین سطح ممکن ارائه دهد.

درب و پنجره لولایی چیست؟

 

درب دوجداره لولایی

درب دوجداره لولایی نوعی در است که دارای دو جداره شیشه به هم متصل شده و بین آنها فضای خالی وجود دارد. این فضا باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی بین فضای داخلی و خارجی ساختمان می شود. درب های دو لولایی اغلب در ساختمان ها و خانه ها به منظور افزایش بهره وری انرژی استفاده می شود.

این نوع درب باعث از بین رفتن حفره هوای سرد و گرم می شود و از نظر محیط حرارتی داخل ساختمان به طور مستقیم دما کنترل می شود. علاوه بر این، صداهای خارجی نمی توانند به راحتی از در عبور کنند و فضای داخلی را از آنها جدا کنند.

درب های لولایی دوبل را می توان از مواد مختلفی مانند چوب، پی وی سی، آلومینیوم و فلز ساخت. هر یک از این اقسام خواص و ویژگی های خاص خود را دارند، اما هدف نهایی آن یکی است. امروزه از درب های دو لولایی در ساختمان ها بسیار استفاده می شود.

این درب ها علاوه بر ویژگی های حرارتی و صوتی بالا، دارای طرح های متفاوتی هستند که به زیبایی و استحکام داخل و خارج ساختمان کمک می کند.

به طور کلی، درب های لولایی دوبل با بهبود عایق حرارتی، صدا و افزایش امنیت، مزایای بسیاری را برای ساختمان به ارمغان می آورند. از این درب می توان به عنوان درب ورودی، درب اتاق و هر قسمت دیگر از ساختمان استفاده کرد و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی ساکنین به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد.

پنجره دوجداره لولایی

درب دوجداره لولایی نوعی در است که دارای دو جداره شیشه به هم متصل شده و بین آنها فضای خالی وجود دارد. این فضا باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی بین فضای داخلی و خارجی ساختمان می شود. درب های دو لولایی اغلب در ساختمان ها و خانه ها به منظور افزایش بهره وری انرژی استفاده می شود.

این نوع درب باعث از بین رفتن حفره هوای سرد و گرم می شود و از نظر محیط حرارتی داخل ساختمان به طور مستقیم دما کنترل می شود. علاوه بر این، صداهای خارجی نمی توانند به راحتی از در عبور کنند و فضای داخلی را از آنها جدا کنند. درب های لولایی دوبل را می توان از مواد مختلفی مانند چوب، پی وی سی، آلومینیوم و فلز ساخت.

هر یک از این اقسام خواص و ویژگی های خاص خود را دارند، اما هدف نهایی آن یکی است. امروزه از درب های دو لولایی در ساختمان ها بسیار استفاده می شود. این درب ها علاوه بر ویژگی های حرارتی و صوتی بالا، دارای طرح های متفاوتی هستند که به زیبایی و استحکام داخل و خارج ساختمان کمک می کند.

به طور کلی، درب های لولایی دوبل با بهبود عایق حرارتی، صدا و افزایش امنیت، مزایای بسیاری را برای ساختمان به ارمغان می آورند. از این درب می توان به عنوان درب ورودی، درب اتاق و هر قسمت دیگر از ساختمان استفاده کرد و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی ساکنین به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد.

پنجره دوجداره لولایی

 

تفاوت میان پنجره دوجداره کشویی و لولایی

تفاوت اصلی پنجره دوجداره لولایی و کشویی در میزان عایق بودن این دو نوع پنجره و هزینه نهایی آنهاست. پنجره‌های دوجداره لولایی نسبت به پنجره‌های دوجداره کشویی قوی‌تر و عایق‌تر هستند و به این دلیل که از لولا برای باز و بسته کردن پنجره‌ها استفاده می‌کنند.

اصطکاک موجود بین ارسی و چهارچوب هنگام باز و بسته شدن پنجره ها بسیار کم است که در نتیجه این پنجره ها راحت تر از پنجره های کشویی باز و بسته می شوند و میزان استهلاک آنها نیز پایین است.

اکثر کارشناسان بر این باورند که استفاده از پنجره های دوجداره لولایی سودمندتر است زیرا آنها مشکلاتی را که پنجره های دوجداره کشویی دارند را ندارند.

به طور کلی خرید و نصب پنجره های دوجداره کشویی برای شرکت های تولیدی و همچنین نصاب ها بسیار مقرون به صرفه است. اما این شرکت ها ممکن است به شما استفاده از پنجره های کشویی را پیشنهاد دهند.

چرا پنجره دوجداره لولایی عایق تر از مدل کشویی می باشد؟

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم با توجه به تفاوت هایی که در ادامه به شما خواهیم گفت اقدام به خرید و نصب پنجره های دوجداره لولایی نمایید.

  • پنجره های دوجداره کشویی معمولا پروفیل های بازسازی ندارند.
  • در انواع پنجره های کشویی از آنجایی که ساختار آنها پروفیلی است، ضخامت شیشه دوجداره و بر همین اساس فاصله بین شیشه ها کمتر می شود و همچنین میزان گاز آرگونی که می توان بین این شیشه ها قرار داد کمتر است. این مشکل باعث می شود عایق پنجره دوجداره عایق ضعیفی داشته باشد.
  • یکی دیگر از دلایل موثر برای کاهش میزان عایق و کشویی پنجره ها وجود ریلی است که در زیر چارچوب این نوع پنجره ها قرار دارد که فاصله زیادی بین چهارچوب و قاب پنجره ایجاد می کند.
  • پروفیل های مورد استفاده در انواع پنجره های کشویی تک ترند نسبت به پنجره های لولایی ضخامت بیشتری دارند و از نظر زیبایی و ظاهر زیبایی کمتری نسبت به پنجره های لولایی دارند.
  • با انواع مختلف پنجره های دوجداره لولایی، با توجه به اینکه برای باز و بسته شدن این پنجره ها از لولا استفاده می شود، درجه اصطکاک بسیار پایین است و این پنجره ها راحت تر از پنجره های کشویی باز و بسته می شوند.
  • پروفیل مورد استفاده در پنجره‌های دوجداره کشویی یک‌طرفه معمولاً ضخیم‌تر از پروفیل‌های مورد استفاده در پنجره‌های لولایی است و این باعث می‌شود که از نظر زیبایی کمتر از پنجره‌های لولایی استفاده شود.
  • علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، پنجره های دوجداره لولایی از نظر عایق بودن نسبت به پنجره های کشویی نکات مثبت دیگری نیز دارند. با انجام تحقیقات بیشتر می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چرا پنجره دوجداره لولایی عایق تر از مدل کشویی می باشد؟

 

جنس درب و پنجره های لولایی

پروفیلی که ما برای درب و پنجره ها استفاده می کنیم، برند معتبر جهانی زیباکاران است که در آلمان تأسیس شده است، که در نوآوری و سیستم های مبتنی بر پلیمرها در پزشکی، ساخت و ساز، خودرو و صنعت تخصص دارد.

زیباکاران به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو راه حل های ساختمانی مبتنی بر پلیمر، طراحی پایدار با محصولات مهندسی شده را در اولویت قرار می دهد که راحتی را افزایش می دهد، هزینه های انرژی را کاهش می دهد، محیطی سالم و ایمن ایجاد می کند و منابع را محدود نگه می دارد.

محصولات و سیستم های زیباکاران مکمل یکدیگر در راه حل های یکپارچه با کارایی بالا برای پنجره ها و درب های دوجداره، گرمایش و لوله کشی، حفاظت در برابر آتش و بازارهای لوله هستند. شیک و جذاب، ظریف و کاربردی، هر جنبه ای از محدوده ما با توجه به ظاهر طراحی شده است.

مزایای پنجره های لولایی

پنجره های لولایی یکی از پرطرفدارترین مدل های پنجره است که به دلیل الگوی بازشو ساده و قابل استفاده برای همه و از همه مهمتر عایق بودن با قیمت مناسب، عملکرد عایق آسان و روانی دارد. این نوع اتصالات را می توانید در مدل های تک و دو حالته داشته باشید.

  • عایق صوت ، گرما ، سرما و گرد و غبار
  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب
  • سادگی در عملکرد
  • زیبایی
  • داشتن انواع طرح ها و رنگ های مختلف

عوامل موثر در قیمت گذاری درب و پنجره لولایی

  • ابعاد درب و پنجره های لولایی
  • نقشه پروژه
    تعداد پنجره های دوجداره باز یا کشویی
  • نوع پروفیل UPVC
  • نوع رنگ آمیزی درب های دوبل و پنجره های لولایی
  • جداره دو یا سه جداره
  • رنگ و نوع لولاهای دوجداره
  • گالوانیزه مصرفی داخل بدنه پنجره لولایی

شرکت زیباکاران با سالها تجربه در تلاش است تا با ارائه درب و پنجره دوجداره لولایی UPVC با کیفیت و زیبا رضایت شما خریداران عزیز را جلب نماید.

 

قیمت پنجره لولایی

قیمت درب و پنجره لولایی

از مهمترین انواع پنجره های لولایی می توان به دو جداره و سه جداره اشاره کرد. استفاده از پنجره لولایی و هزینه یک پنجره لولایی مناسب برای استفاده در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت پنجره لولایی و هزینه شیشه دوجداره مناسب است اما باید بدانید که اگر قصد دارید در و پنجره قدیمی خود را با لولا تعویض کنید بهتر است از این نوع پنجره ها استفاده کنید زیرا عمر این پنجره ها بیشتر است.

با توجه به اینکه در و پنجره های لولایی در حالت باز و بسته قابل باز و بسته شدن هستند، برای خانه هایی با فضای محدود بسیار مناسب است. با توجه به اینکه پنجره لولایی در ارتفاعات مختلف باز و بسته می شود، افراد می توانند از این پنجره برای مکان های کوچک و مکان های پر رفت و آمد استفاده کنند.

در بسیاری از موارد برای تنظیم دستی این نوع پنجره ها از دستگاه های خاصی استفاده می شود که یکی از نکات مهم در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره میزان عایق بودن صدا این محصولات می باشد که توسط سازنده معتبر در آن مشخص می شود.

 

مقالات پیشنهادی

تولید کننده درب و پنجره آلومینیوم

هلدینگ تبلیغاتی

پنجره دوجداره کشویی یا لولایی کدام بهتر است؟

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود

شبکه های اجتماعی

جستجو در مقالات